مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 23:052016-05-24فرهنگي

ایوبی: «فروشنده» اصلاحی نیاز ندارد+فیلم


رییس سازمان سینمایی با تمجید از فیلم «فروشنده»، گفت: این فیلم به نظر من بدون هیچ اصلاحی می تواند در ایران نمایش داده شود.

- رییس سازمان سینمایی با تمجید از فیلم فروشنده ، گفت: این فیلم به نظر من بدون هیچ اصلاحی می تواند در ایران نمایش داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی ایسنا، حجت الله ایوبی که برای حضور در شصت ونهمین جشنواره فیلم کن به فرانسه سفر کرده بود، شامگاه 4 خردادماه پس از بازگشت از این سفر درباره دستاوردهای سفر خود و اظهارنظرهایی که درباره فیلم جدید اصغر فرهادی مطرح می شود و نیز موفقیت این فیلم در جشنواره کن صحبت کرد.

او در پاسخ به خبرنگار ایسنا درباره این که آیا با توجه به اظهارات سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امکان اصلاحاتی در فیلم فروشنده برای اکران در ایران وجود داشته باشد، گفت: من این فیلم را دیده ام و آن را بسیار دوست داشتم.

البته این را بگویم که ما یک شورای معتبر با حضور چهره های شاخص به نام شورای پروانه نمایش داریم که مرجع اصلی و معتبر برای نمایش یک فیلم یا انجام اصلاحات مورد نیاز آن است.

او ادامه داد: اگر من عضو این شورا بودم، به نظرم این فیلم هیچ اصلاحی نیاز نداشت و تشکر می کنم از آقای فرهادی که همه آنچه را یک فیلمساز ایرانی برای ساخت فیلم در نظام جمهوری اسلامی ایران احتیاج است، از پر کردن فرم و دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایوبی: «فروشنده» اصلاحی نیاز ندارد+فیلم

ایوبی: «فروشنده» اصلاحی نیاز ندارد+فیلم