مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 21:562016-05-24فرهنگي

«فروشنده» را لایق اصلاحیه نمی دانم


فیلم «فروشنده» افتخار سینمای ایران شده است و اگر از من نظر بخواهند این فیلم را لایق اصلاحیه نمی دانم.

- رییس سازمان سینمایی گفت: فیلم فروشنده افتخار سینمای ایران شده است و اگر از من نظر بخواهند این فیلم را لایق اصلاحیه نمی دانم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم پویا ، حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی پس از بازگشت از جشنواره کن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سربلندی را به همه مردم ایران تبریک می گویم چرا که جشنواره کن مهم ترین جشنواره جهان است.

وی افزود: در سال 6 هزار فیلم در جهان ساخته می شود که آرزو دارند که در کن حضور پیدا کنند چه برسد به آن که در آن جایزه هم بگیرند؛ دریافت جایزه کن توسط آقای فرهادی و شهاب حسینی بزرگترین دستاورد سینمای ایران است.

رییس سازمان سینمایی بیان کرد: من در 2 سال گذشته به علت دغدغه کاری در جشنواره کن حضور نیافتم، اما امسال با توجه به این که رییس جشنواره کن تغییر کرده بود بر خود وظیفه دانستم تا به جشنواره کن بروم با ایشان ملاقات کنم تا در آینده با جشنواره کن همکاری داشته باشیم.

ایوبی در پاسخ به این سوال که چرا ما در کشور ایران جشنواره ای به اهمیت جشنواره کن نداریم، تصریح کرد: امسال سال شصت و نهم جشنواره کن بود؛ این که ما بخواهیم جشنواره ای به بزرگی و اهمیت جشنواره کن داشته باشیم قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فروشنده» را لایق اصلاحیه نمی دانم

«فروشنده» را لایق اصلاحیه نمی دانم