مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 21:112016-05-24اقتصادي

ورودی سالانه زندان های استان اردبیل 10 هزار نفر است


مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی استان اردبیل گفت: سالانه ورودی زندان های استان 10 هزار نفر است که به تبع خروجی ها نیز به همان میزان است که با احتساب خانواده ها و شاکی می توان حدس زد چه تعدا افراد درگیر دستگاه قضا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مراد فتحی امشب در جشن نسیم مهر در تالار اندیشه مشگین شهر اظهار داشت: ساماندهی مسائل و مشکلات خانواده های زندانیان جرائم غیرعمد در سطح استان اردبیل نیازمند افزایش تعامل مردم و نهادهای دولتی است و در این راستا کوچکترین کمک نیز ارزشمند است و می تواند گره گشای مشکلات این خانواده ها باشد.

وی با اشاره به بنیه فرهنگی و دینی استان اردبیل و معروفیت این استان به دارالارشاد، تصریح کرد: آمار زندانیان موجود در زندان های استان اردبیل در شأن فرهنگ و باور این استان نیست و باید نسبت به رفتار موجود در طرح شکایات تجدید نظر کنیم و با تغییر نگرش از شکایات بی مورد و به دنبال آن حبس جلوگیری کنیم و سعی کنیم مسائل کوچک به صورت کدخدامنشی حل شود.

مدیرکل زندان های استان اردبیل افزود: طرح شکایات برای موضوعات کوچک و بی اساس سبب بازداشت شدن فرد شده که این یک شب بازداشت شدن،60 درصد آمار ورودی زندان های استان را تشدید می کند که حتی در صورت حکم قاضی مبنی بر مرخصی زندانی، فرد شاکی جلوی آن را مسدود می کند که نیاز است در راستای حل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی سالانه زندان های استان اردبیل 10 هزار نفر است

ورودی سالانه زندان های استان اردبیل 10 هزار نفر است