مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 20:512016-05-24ورزشي

واکنش باشگاه ملوان به انتقادات اخیر: چرا ما نباید امتیاز نفت را بخریم؟!


باشگاه ملوان بندرانزلی نسبت به انتقاداتی که به این باشگاه برای خرید امتیاز نفت شده است، واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، باشگاه ملوان انزلی نسبت به انتقادات اخیر در رابطه با خرید امتیاز باشگاه نفت تهران واکنش نشان داد: خرید و فروش امتیاز تیم های لیگ یکی که به لیگ برتر صعود می کنند یا باشگاه هایی که قصد تیم داری ندارند، همیشه در بین اهالی فوتبالی موافقان و مخالفانی دارد.

شاید در سال های اخیر موافقان و مخالفان این موضوع در همه بحث هایی که در مقابل هم داشتند به همه فواید و مضرات آن اشاره نکرده باشند و شاید آنهایی که همیشه پیش قدم می شدند، اولویت شان مطرح کردن مقاصد سیاسی و گروهی خود بوده و مخالفان هم نحوه ورود به لیگ برتر و نداشتن سبقه ورزشی و فوتبالی و نیت سیاسی افراد از این انتقال را هدف قرار می گرفتند.

بحث مطرح شده در باب خرید امتیاز لیگ برتری نفت توسط باشگاه ملوان که این روزها توسط منتقدان و ریز و درشت به مطرح می شود جای بسی تأمل دارد.

ملوانی که در 11 بازی لیگ برتر به گواه برنامه 90 و اکثر کارشناسان و کمیته داوران حقش ضایع شده است و حتی در آخرین و تعیین کننده ترین بازی در مقابل سیاه جامگان که در دقیقه شش پنالتی مسلم دیگری نیز برای این تیم اعلام نشد تا فقط با یک تفاضل به لیگ یک سقوط کند و موجی از اندوه و غم پس از گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش باشگاه ملوان به انتقادات اخیر: چرا ما نباید امتیاز نفت را بخریم؟!

واکنش باشگاه ملوان به انتقادات اخیر: چرا ما نباید امتیاز نفت را بخریم؟!