مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 20:412016-05-24سياسي

با توجه به شعار سال باید در اجرای ماموریت بزرگ جهادی موفق عمل کنیم


مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان در مراسم رسم هجرت گفت: با توجه به شعار سال باید در اجرای ماموریت بزرگ جهادی موفق عمل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت،" کامیار مهدی پور عصر امروز در مراسم رسم هجرت که به همت مدیریت سازندگی و کارآمدسازی سازمان بسیج دانشجویی گیلان و با حضور جمع کثیری از دانشجویان فعال جهادی در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، گفت: اردوهای جهادی یکی از ماموریت بسیار بزرگ در بسیج دانشجویی است و امسال که به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است جهادی را باید انجام دهیم که در اجرای این ماموریت بزرگ موفق عمل باشیم.

وی با اشاره به فعالیت دانشجویان جهادی در عرصه های مختلف گفت: امیدوارم با فعالیت شما دانشجویان جهادی به مانند سربازان و فرمندهان نیروی دریایی که لبخند رضایت را بر لبان مقام معظم رهبری نشاندند ما نیز در اجرای ماموریت بزرگ جهادی لبخند رضایت را بر لبان ایشان بنشانیم و مدال افتخار را از ایشان بگیریم.

مهدی پور امنیت حال حاضر را مرهون رشادت های 8 هزار شهید استان گیلان و شهدای مدافع حرم دانست و گفت: ما امنیت و آسایش امروز را مرهون این شهدا هستیم .

در ادامه مفرد مسئول بسیج سازندگی سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به تاربخچه بسیج سازندگی از طرف امام خمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با توجه به شعار سال باید در اجرای ماموریت بزرگ جهادی موفق عمل کنیم

با توجه به شعار سال باید در اجرای ماموریت بزرگ جهادی موفق عمل کنیم