مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 18:562016-05-24پزشكي

خدمات آموزشی و درمانی به بیماران اوتیسم در اردبیل ارائه می شود


مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به راه اندازی مرکز درمانی و آموزشی اوتیسم در اردبیل گفت: خدمات آموزشی و درمانی به بیماران اوتیسم در استان اردبیل ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بهزاد ستاری عصر امروز در جلسه بررسی خدمات رسانی به بیماران اوتیسم در اردبیل اظهار داشت: اوتیسم نوعی بیماری بوده که در زمینه رشد کودک اختلالاتی را ایجاد می کند و برای جلوگیری از تشدید این امر باید این کودکان تحت درمان و آموزش قرار بگیرند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به شناسایی 44 کودک مبتلا به اوتیسم در سطح استان بیان کرد: این کودکان به مراکز آموزشی و درمانی اوتیسم در سطح استان معرفی شده اند تا روند آموزش و درمان آنها طی شود.

وی با بیان اینکه تشخیص بیماران مبتلا به اوتیسم به سختی انجام می شود، تصریح کرد: این امر سبب می شود که در برخی موارد این بیماران با سایر بیماری های مشابه اختلاط شود که این امر در زمینه آموزش این افراد مشکلاتی را به وجود می آورد.

ستاری با اشاره به راه اندازی مرکز درمانی و آموزشی اوتیسم در اردبیل گفت: این مرکز از سال گذشته در اردبیل فعالیت خود را با 30 نفر از نیروهای متخصص آغاز کرده و تلاش می شود تا با تشخیص صحیح این بیماری زمینه های درمان و آموزش بیماران در این مرکز فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات آموزشی و درمانی به بیماران اوتیسم در اردبیل ارائه می شود

خدمات آموزشی و درمانی به بیماران اوتیسم در اردبیل ارائه می شود