مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 18:562016-05-24سياسي

ثبت نام طرح جریمه مشمولان غایب آذربایجان شرقی آغاز شد


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: متقاضیان طرح جریمه مشمولان غایب می توانند از اول خردادماه 95 به مدت 45 روز درخواست خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) ثبت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، سرهنگ ابراهیم آژدن در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به ثبت نام طرح جریمه مشمولان غایب از اول خردادماه، اظهار داشت: افراد متقاضی طرح جریمه مشمولان دارای بیش از 8 سال غیبت، بر اساس بند (ط) تبصره 17 ماده واحده قانون بودجه سال 1395 مجلس شورای اسلامی، می توانند از اول خردادماه امسال به مدت 45 روز درخواست خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) ثبت کنند.

وی ادامه داد: مشمولان غایبی که در سال گذشته ثبت نام نموده ولی به دلایلی نسبت به واریز مبلغ جریمه اقدام نکرده اند نیز چنانچه مجدداً خواستار بهره مندی از این طرح هستند می بایست در مدت زمان اعلام شده با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه میزان جریمه مشمولان غایب برای معافیت از خدمت وظیفه عمومی، بر اساس مدارک تحصیلی متقاضیان محاسبه می شود، گفت: این مبلغ برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام طرح جریمه مشمولان غایب آذربایجان شرقی آغاز شد

ثبت نام طرح جریمه مشمولان غایب آذربایجان شرقی آغاز شد