مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 18:362016-05-24سياسي

تمامی تلاش دشمنان برای توقف انقلاب اسلامی و بیداری در منطقه است


رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: دشمنان انقلاب اسلامی اگر امروز داعش را حمایت می کنند، تنها تلاششان برای متوقف کردن انقلاب اسلامی و بیداری در منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سردار حسین بهشتی امروز در یادواره شهداء عملیات بیت المقدس، فتح خرمشهر و سرداران و 136 شهید محله خوی اظهار داشت: شهداء در سخت ترین روزهای بعد از انقلاب برای امنیت ما جان خود را تقدیم کرده و اگر آن ایستادگی ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام نبود، امروز این امنیت در کشور وجود نداشت.

وی افزود: دشمنان اسلام بعد از پیروزی انقلاب، با ایجاد ناامنی ها، ترورها و تخریب ها، مشکلات زیادی برای انقلاب به وجود آوردند که همین فرزندان شجاع و غیور این خطه، توطئه های آنها را یکی پس از دیگری خنثی و برملا کردند.

رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور تصریح کرد: شهداء به وظیفه خود عمل کرده و رفتند و اکنون ما مانده ایم تا با اطلاعت از ولایت راه آن ها را ادامه داده و اگر امروز آنان داعش را حمایت می کنند، تنها تلاششان برای متوقف کردن انقلاب اسلامی و بیداری در منطقه است.

سردار بهشتی گفت: هم اکنون وظیفه ما برگزاری یادواره های شهداء، برای زنده ساختن روحیه انقلابی در جامعه است تا اینکه فرهنگ شهادت و ایثارگری را به نسل های آینده منتقل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی تلاش دشمنان برای توقف انقلاب اسلامی و بیداری در منطقه است

تمامی تلاش دشمنان برای توقف انقلاب اسلامی و بیداری در منطقه است