مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 17:412016-05-24حوادث

خلبان هواپیما دچار ضربه مغزی شد/انتقال مصدوم با بالگرد به بیمارستان بعثت


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان گفت: مصدوم سانحه پایگاه نوژه با امداد هوایی به بیمارستان بعثت همدان منتقل شد.

- حبیب معصومی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: ساعت 12 ظهر امروز سه شنبه براساس تماس پایگاه نوژه با اورژانس 115 در ارتبطه با انتقال مصدوم به بیمارستان یک کد عملیاتی اعزام شد.

وی افزود: مصدومان حادثه به بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ منتقل می شوند که به دلیل اینکه یکی از مصدومان(خلبانان) دچار ضربه مغزی شده بود با هلکوپتر امداد هوایی به بیمارستان بعثت همدان منتقل می شود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان با بیان اینکه در جریان دلیل اصلی وقوع حادثه و مصدومان نیستیم، بیان کرد: این مصدومی (خلبان) که دچار ضربه مغزی شده در حال حضار در بیمارستان بعثت همدان تحت مداوا قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، براساس اعلام فرماندار کبودراهنگ، یک فروند هواپیما میگ 29 به سبب بروز نقص فنی در پایگاه نوژه همدان سقوط کرده است که بر اثر این سانحه یکی از 2 خلبان هواپیما مجروح و به بیمارستان منتقل شد و یکی دیگر از خلبانان خوشخبتانه آسیبی ندیده است.

احسان قنبری با بیان اینکه به زودی اطلاعات و جزییات این سانحه اطلاع رسانی می شود، تصریح کرد: در این سانحه سرگرد روزبه ناظریان آسیب دید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلبان هواپیما دچار ضربه مغزی شد/انتقال مصدوم با بالگرد به بیمارستان بعثت

خلبان هواپیما دچار ضربه مغزی شد/انتقال مصدوم با بالگرد به بیمارستان بعثت