مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 17:052016-05-24سياسي

تدوین سند پیوست نگار فرهنگی کشور+ مصاحبه


تاکنون 20 کارگاه آموزشی در کشور تشکیل شده تا بتوانیم استادان را برای تدوین این سند شناسایی کنیم و آموزش دهیم - تا پایان امسال سند پیوست نگاری فرهنگی در کشور تدوین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، رییس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: تاکنون 20 کارگاه آموزشی در کشور تشکیل شده تا بتوانیم استادان را برای تدوین این سند شناسایی و آموزش دهیم.

سهراب صلاحی افزود: برای 11 استان دیگر این کارگاه ها 3 روزه برگزار می شود تا بتوانیم با نظر کارشناسان در خصوص اجماع درباره پیوست نگاری فرهنگی در باره همه طرح ها بحث و تبادل نظر کنیم.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور گفت : یکی از مشکلات امروز ما نداشتن پیوست فرهنگی است که به دنبال شناسایی اساتید با علایق و تخصص هستیم تا بتوانیم این سند فرهنگی را تدوین کنیم.

وی افزود : در تدوین این پیوست فرهنگی از 700 استاد متخصص استفاده خواهد شد.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور گفت : این سند به همه موضوعات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی اشاره دارد و ایران که در منطقه وجهان مطرح است، داشتن این پیوست فرهنگی ضروری است.

صلاحی افزود : تاکنون طرح های زیادی به علت نداشتن پیوست فرهنگی با مشکل مواجه شده اند، که با تدوین این سند طرح های مختلف که در کشور بر این مبنا اجرایی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند پیوست نگار فرهنگی کشور+ مصاحبه

تدوین سند پیوست نگار فرهنگی کشور+ مصاحبه