مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 16:552016-05-24سياسي

توضیح دفتر محسن رضایی در مورد یک تیتر


تیتر اگر رهبر انقلاب ماموریت دهند، کاندیدای ریاست جمهوری می شوم اساسا متعلق به ایلنا نبوده و سایت خبرآنلاین این خبر را به نقل از ایلنا منتشر کرده است.

چون در ابتدای متن منتشر شده در خبرآنلاین جمله ایلنا نوشت آمده است، این شائبه پیش آمده است که تیتر ابتدایی ایلنا اگر رهبر انقلاب ماموریت دهند، کاندیدای ریاست جمهوری می شوم بوده، سپس به تیتر اگر رییس جمهور شوم، ظریف و جهانگیری را در کابینه می آورم تبدیل شده است، در حالیکه با سرچ کلمات اگر رهبر انقلاب ماموریت دهند.

به سادگی می توان دریافت که هیچ لینکی از ایلنا در موتورهای جستجوگر مشاهده نمی شود، لذا تیتری که دبیرخانه محترم مجمع از آن با عنوان تیتر جعلی یا تیتر شیطنت آمیز یاد کرده اند، اصولا ارتباطی به ایلنا نداشته و ندارد.

در مورد تیتر اگر رییس جمهور شوم، ظریف و جهانگیری را در کابینه می آورم با توجه به نزدیکی زمان انتخابات ریاست جمهوری و گمانه زنی ها در خصوص کاندیداهای احتمالی آن، امکان در نظر داشتن دکتر محسن رضایی مسئله ای عجیب نیست؛ ضمن اینکه از فعالان سیاسی در این مورد سوال می شود که آخرین مورد آن پرسشی بود که از دکتر احمد توکلی شده بود که ایشان نیز پاسخ داده بودند فعلا تصمیمی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح دفتر محسن رضایی در مورد یک تیتر

توضیح دفتر محسن رضایی در مورد یک تیتر