مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 16:512016-05-24اقتصادي

کره جنوبی میزبان تیم اقتصادی، سلامت و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی اراک می شود


مدیر بخش سلامت شرکت هانوا کره در اراک گفت: این آمادگی ازطرف شرکت هانوا کره وجود دارد که بتوانیم میزبان تیم اقتصادی، سلامت و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی اراک به منظور آشنایی با بیمارستان های کره هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، جی جی هونگ ظهر امروز در نشست سرمایه گذار کره ای به مشارکت در ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی اراک با اشاره به همکاری شرکت هانوا کره اظهار داشت: این شرکت در گذشته تجربه ساخت بیمارستان 495 تختخوابی در کشور عراق را در پرونده خود ثبت کرده و پروژه های دیگری نظیر ساخت بیمارستان 2700 تختخوابی را کارنامه خود داشته است.

وی افزود: تیم سرمایه گذاری شرکت هانوا در کنار این پروژه ها تجربه ساخت یکی از شهرهای مدرن دنیا را با سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری داشته که تمامی این موارد نشان از تجربه این گروه در فعالیت های ساخت وساز است.

مدیر بخش سلامت شرکت هانوا کره در اراک تصریح کرد: البته ما در علاوه بر این دیدار، نشست دیگری درپایان هفته داریم که تیم دیگری متشکل از پزشکان کره ای است که در ارتباط با طراحی بیمارستان و موارد دیگر صحبت می کنند.

جی جی هونگ با اشاره به زمان بندی شروع و پایان پروژه گفت: در ارتباط با زمانبدی پروژه احداث بیمارستان هزار تختخوابی اراک در گام نخست باید اطلاعات دقیقی در اختیار کارشناسان ما گذاشته شود که بتوانیم فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی میزبان تیم اقتصادی، سلامت و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی اراک می شود

کره جنوبی میزبان تیم اقتصادی، سلامت و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی اراک می شود