مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 16:462016-05-24اقتصادي

6 طرح صنعتی و تولیدی در شهرستان خلخال راه اندازی شد


از ابتدای امسال تاکنون 6 طرح صنعتی و تولیدی در شهرستان خلخال راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی نظری شیخ احمد ظهر امروز در جلسه کارگروه تببین سیاست های اقتصاد مقاومتی دولت در شهرستان خلخال اظهار داشت:از ابتدای امسال تاکنون 6 طرح صنعتی و تولیدی در شهرستان خلخال راه اندازی شده و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به اختصاص 4 میلیارد ریال در سال گذشته برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان خلخال با اشتغالزایی 450 نفر بیان کرد: حمایت از طرح های تولیدی و صنعتی و رفع مشکلات این واحدها در کنار اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی زمینه ساز تسریع در تحقق منویات مقام معظم رهبری می شود که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاست ها و تلاش دولت در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی در سایه اقتصاد درون زا، پویا، برون گرا و مقاومت اقتصادی میسر می شود که در نتیجه آن ایران به کشوری برتر در حوزه اقتصادی در چشم انداز 20 ساله در سطح خاورمیانه تبدیل می شود.

نظری شیخ احمد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه تحقق اقتصاد مقامتی تصریح کرد: این امر همواره از خواسته ها و دغدغه های اصلی و مهم مقام معظم رهبری بوده که بر آن تاکید داشته اند و نامگذاری شعار سال نیز به عنوان اقتصاد مقاومتی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 طرح صنعتی و تولیدی در شهرستان خلخال راه اندازی شد

6 طرح صنعتی و تولیدی در شهرستان خلخال راه اندازی شد