مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 16:312016-05-24اقتصادي

باز شدن سوییفت ها در حد انتظار نبود/ کمیته ویژه بهبود فضای کسب و کار تشکیل شد


معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: تا الان روند پیشرفت باز شدن سوییفت ها در حد انتظار نبود که دوستان وزارت خارجه نیز اعلام کردند و امیدواریم به آن چیزی که مدنظر ما است، - برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد خزاعی عصر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش بین المللی فرصت های طلایی حمل و نقل و ترانزیت در منطقه ویژه اقتصادی سرخس اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی سرخس پتانسیل بسیار بالایی برای توسعه استان خراسان دارد و بر روی ترانزیت شرق کشور اثرگذار است.

معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی بیان کرد: اگر تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به آزاد توسط مسئولان مناطق آزاد کشور تایید بشود این مسئله یک گام رو به جلو خواهد بود.

خزاعی درباره بهبود فضای کسب و کار در کشور به خبرنگار تسنیم گفت: بهبود فضای کسب و کار در کشور یکی از برنامه های در دستور کار وزارت اقتصاد و دارایی است که اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی افزود: کمیته ویژه ای برای بهبود فضای کسب و کار در کشور در وزارت اقتصاد تشکیل شده و بسیاری از مجوزهایی که باید صادر شود شناسایی شده اند و بسیاری از آنها برطرف شده و سعی شده تا مسیر ساده تر شود.

معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به رونق تولید در کشور باتوجه به بندهای سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری گفت: تسهیلات و امکاناتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز شدن سوییفت ها در حد انتظار نبود/ کمیته ویژه بهبود فضای کسب و کار تشکیل شد

باز شدن سوییفت ها در حد انتظار نبود/ کمیته ویژه بهبود فضای کسب و کار تشکیل شد