مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 16:062016-05-24دانش

میرزاده: شکل گیری دولت غاصب اسراییل باعث بهم ریختگی در منطقه شده است


شکل گیری دولت غاصب اسراییل باعث بهم ریختگی در این منطقه شده و انقلاب اسلامی نیز پاسخی طبیعی به این بحران ایجادشده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه " به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، نشست یک روزه هم اندیشی روسای شوراهای تخصصی دانشجویی فرهنگی استانی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در سازمان مرکزی این دانشگاه آغاز به کار کرد.

حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد در این نشست ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادی خرمشهر و روز مقاومت و ایثار گفت: گرامیداشت چنین روزهای بزرگی مانند حماسه خرمشهر برای ما همیشه مایه خیر، برکت، تدوام صبر برای استقامت، مبارزه و مقاومت است.

وی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند خرمشهرهای آینده پیش روی ماست و این گفته بدین معناست که مبارزه هیچ گاه تمام نمی شود.

تا رسیدن به یک جامعه پیشرفته انسانی و اسلامی راه درازی در پیش رو داریم از این رو یکی از راه های رسیدن به جامعه پیشرفته اسلامی و احیای تمدن اسلامی توجه خاص به امور فرهنگی است.

وی ضمن قدردانی از معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به خاطر اجرای طرح ها و برنامه های ماندگار و موثر فرهنگی در دانشگاه گفت: در کنار بحث آموزش، پژوهش، فناوری و کارآفرینی که از وظایف اصلی دانشگاه به شمار می رود، توجه به امور فرهنگی بسیار ضروری است چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرزاده: شکل گیری دولت غاصب اسراییل باعث بهم ریختگی در منطقه شده است

میرزاده: شکل گیری دولت غاصب اسراییل باعث بهم ریختگی در منطقه شده است