مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 15:552016-05-24پزشكي

علائم هشدار خودکشی را بشناسید


در صورتی که بیماری فرد شدید شده باشد و افکار خودکشی او به حدی برسد که روانپزشک او را در معرض خطر بالای خودکشی تشخیص دهد اولین گام اقدام برای بستری کردن فرد در یک محیط کنترل شده و مشخصا بیمارستان یا بخش روانپزشکی است، چرا که با مراقبت های دقیق، استفاده از دوربین های مدار بسته و استفاده از شیشه های نشکن احتمال خودکشی در این بخش ها بشدت پایین می آید.

در این شرایط خیلی محتمل است که بیمار بستری شدن را نپذیرد، بخصوص اگر تصمیم قطعی خود برای خودکشی را گرفته باشد.

در این شرایط خانواده در برابر دو انتخاب قرار می گیرند، یا توصیه پزشک را می پذیرند و از قانون بستری اجباری افراد در شرایط خاص استفاده می کنند و بیمار را میل خود در بیمارستان بستری می کنند یا با اصرار بیمار درگیر احساسات می شوند و با مسئولیت خود درمان بستری را نمی پذیرند و بیمار را ترخیص می کنند.

خانواده ها در این شرایط دلایل مشابهی می آورند از قبیل در بیمارستان روانپزشکی حالش بدتر می شود یا خودمان در منزل از او مراقبت می کنیم یا جواب خاله و عمه را چه بدهیم؟ ضمن این که می پذیرم همه این نگرانی ها در جای خود علیرغم اشتباه بودن نیازمند توجه هستند فقط یک لحظه از شما می خواهم خودتان را جای خانواده ای بگذارید که فرزندشان چند روز بعد از ترخیص با رضایت شخصی با این دلایل قربانی خودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم هشدار خودکشی را بشناسید

علائم هشدار خودکشی را بشناسید