مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 15:402016-05-24اجتماعي

استقرار 6 نقطه پروازی برای جلوگیری از وقوع حریق در جنگل ها


فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از استقرار 6 نقطه پروازی برای جلوگیری از وقوع حریق در جنگل ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار محیط زیست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، سرهنگ قاسم سبزعلی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ایلام، اظهار کرد: با در نظر گرفتن نرم بارندگی های اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری در ایلام باید گفت که افزایش دما، رطوبت و بارندگی ارتباط مستقیمی با وقوع حریق در سطح جنگل ها و مراتع دارند.

وی با بیان اینکه در زمانی که افزایش بارندگی داریم احتمال وقوع حریق نیز افزایش می یابد، افزود: با توجه به وضعیت کنونی در سطح استان های زاگرس نشین نیازمند اقدامات پیشگیرانه هستیم.

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اضافه کرد: یک درجه افزایش دما، 17 درصد افزایش آبی در سطح کشور را ایجاد می کند.

سبزعلی با اشاره به اینکه چالش هایی در بحث حریق وجود دارد که نیازمند بررسی بیشتر و اخذ تصمیمات عملیاتی است، عنوان کرد: سال گذشته 8 میلیارد تومان اعتبار برای جلوگیری از وقوع حریق در سطح جنگل های کشور در نظر گرفته شد.

وی به استقرار 6 نقطه پروازی در سطح کشور اشاره و خاطرنشان کرد: در بحث تامین و تجهیز اقدامات گسترده ای صورت گرفته و امسال نیز این مهم در دستور کار قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 6 نقطه پروازی برای جلوگیری از وقوع حریق در جنگل ها

استقرار 6 نقطه پروازی برای جلوگیری از وقوع حریق در جنگل ها