مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 15:102016-05-24پزشكي

گزارش دهی بیماری در کشور با چالش مواجه است


معاون فنی مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه با وضعیت گزارش دهی بیماری در کشور با چالش مواجه هستیم و باید فکری به حال آن شود، گفت: روش فعلی پاسخگو نیست، - به همین منظور به تازگی با استفاده از فضاهای مجازی درصدد برقراری ارتباط بیشتر با درمانگرها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، "بابک کریمی" سه شنبه 4 خرداد در کمیته بررسی بیماری وبا الیور و احتمال شیوع این بیماری با ورود به فصل گرما در مرکز بهداشت شهرستان همدان، اظهار کرد: آموزش در سطوح بیمارستانی باید مورد توجه باشد.

وی با تأکید بر نظارت و پایش در سطوح بیمارستانی عنوان کرد: با توجه به اهمیت بهبود وضعیت بیمار یابی در بیمارستان ها باید با پزشکان مربوطه و پرسنل بیمارستان جلسه ای برگزار کرد.

کریمی با بیان اینکه باید اطلاع‎رسانی به بیمارستان‎ها و مراکز درمانی بیشتر شود، انجام هماهنگی با کارشناس مراجعه کننده به بیمارستان ها و پیگیری نصب دستورالعمل ارسالی توسط مرکز بهداشت در بیمارستان را لازم دانست.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری آموزش مداوم در مراکز آموزشی_درمانی، خاطرنشان کرد: از آنجا که آموزش رکن اساسی کار است، مقرر شده جلسات آموزشی مداوم برای پزشکان و پرسنل برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش دهی بیماری در کشور با چالش مواجه است

گزارش دهی بیماری در کشور با چالش مواجه است