مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 15:062016-05-24سياسي

توسعه فضای مجازی زمینه اشتغال جوانان چهارمحال و بختیاری را فراهم می کند


توسعه فضای مجازی و برنامه ریزی در این فضا زمینه اشتغال جوانان استان را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، قاسم سلیمانی ظهر امروز در بازدید از غرفه تسنیم در نمایشگاه دیجیتال و فضای مجازی اظهار داشت: در فضای مجازی حرکت های خوبی در زمینه اشتغال زایی جوانان در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه رسانه های مجازی در کشور تحت تأثیر رسانه های غربی است، افزود: سیستم سایبری خطرات زیادی را در دخل و تصرف امور کشور ایجاد کرده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به دست آوردهای توسعه فضای مجازی در استان بیان کرد: در راستای فرهنگ سازی و توسعه فضای مجازی فعالیت های خوبی توسط کاربران و متخصصان فضای مجازی در پدافند غیرعامل استان انجام شده است.

سلیمانی با اشاره به اثرات منفی فضای مجازی خاطرنشان کرد: زمینه کاهش اثرات منفی فضای مجازی در استان با فرهنگ سازی و آموزش استفاده صحیح از این فضا فراهم شود.

وی فضای مجازی را فضایی مؤثر در رفع مسائل اجتماعی و سیاسی دانست و گفت: در انتخابات 7 اسفندماه فضای مجازی زمینه معرفی کاندیدها و کاهش مشکلات را فراهم کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کاربران فضای مجازی می توانند در مسائل اقتصادی و زیست محیطی در این فضا فعالیت کنند، تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد و کاربران فضای مجازی می توانند با دستیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فضای مجازی زمینه اشتغال جوانان چهارمحال و بختیاری را فراهم می کند

توسعه فضای مجازی زمینه اشتغال جوانان چهارمحال و بختیاری را فراهم می کند