مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 14:312016-05-24فرهنگي

«50 کیلو آلبالو» به طرح «اکران سیار» نرفته است


معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی درباره انتقادها مبنی بر حمایت این سازمان از فیلم «50 کیلو آلبالو»، اعلام کرد از این اثر حمایت نشده و برای نسخه نمایش خانگی اصلاحاتی هم بدان وارد می شود.

- معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی درباره انتقادها مبنی بر حمایت این سازمان از فیلم 50 کیلو آلبالو ، اعلام کرد از این اثر حمایت نشده و برای نسخه نمایش خانگی اصلاحاتی هم بدان وارد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ با اشاره به اکران فیلم 50 کیلو آلبالو به کارگردانی مانی حقیقی در پروژه اکران سیار در شهرهای مختلف که امروز یکی از رسانه ها از آن خبر داده بود، گفت: زمانی که یک فیلم مجوز اکران دریافت می کند، می تواند در همه جا اکران شود و این ایجاد فرصت برای نمایش یک فیلم به توان شرکت پخش کننده بستگی دارد.

درباره این خبر هم باید بگویم که 50 کیلو آلبالو برای پروژه اکران سیار در شهرستان ها که مدنظر سازمان سینمایی است انتخاب نشده بلکه دفتر پخش شرایطی را فراهم آورده تا این فیلم بیشتر دیده شود.

وی تاکید کرد: در زمینه اکران سیار باید بگویم که هنوز طرحی که حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی به دنبال آن است، راه اندازی نشده است و در حال حاضر دفاتر پخش براساس توان خود فیلم های مورد نظر را اکران می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«50 کیلو آلبالو» به طرح «اکران سیار» نرفته است

«50 کیلو آلبالو» به طرح «اکران سیار» نرفته است