مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 13:102016-05-24اقتصادي

اولویت بندی مجدد پروژه های شهری باید با نظر شورا باشد


رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اولویت بندی مجدد پروژه ها از سوی شهردار در خصوص توقف اجرای پل برقی سردار- نیایش و نیز وجود بوی نامطبوع محدوده نارمک تذکر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، اقبال شاکری در دویست و شصت و یکمین جلسه شورا افزود: بعد از برگزاری جلسات متعدد در نهایت بودجه در شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید و اعتبار نیز به پروژه ها اختصاص داده شد.

وی گفت: با این حال بودجه مصوب شورا مجددا مورد بررسی قرار گرفته و تعدادی از ردیف پروژه ها فاقد اولویت ، کاهش بودجه و یا حذف بودجه قرار گرفته اند.

شاکری افزود: اگر گفته شود که این اولویت بندی ها را انجام داده اند تا بعدا تخصیص بودجه صورت گیرد دیگر نمی توان موافقتنامه ها را در اردیبهشت مبادله کرد لذا باید این اقدام به شورا اطلاع رسانی شود.

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران همچنین گفت: مسیل واقع در محله نارمک بوی نامطبوعی دارد که مورد اعتراض شدید مردم است .

شاکری ادامه داد: شرکت خاکریز آب باید برای اجرای پروژه های تکمیلی انحراف مسیر آب های سطحی را اجرا کند .

وی گفت: تکمیل پل برقی تقاطع نیایش ـ سردار متوقف شده است که از شهرداری منطقه 5 درخواست داریم برای تکمیل هر چه سریع تر این پل اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت بندی مجدد پروژه های شهری باید با نظر شورا باشد

اولویت بندی مجدد پروژه های شهری باید با نظر شورا باشد