مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 13:012016-05-24اقتصادي

7 تفاهمنامه میان ایران و چین برای توسعه روابط اقتصادی به امضا رسید


7 تفاهمنامه همکاری میان بخش خصوصی ایران و چین برای توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی، زیرساختی و سرمایه گذاری در ایران امروز میان مسئولین و فعالان بخش خصوصی دو کشور به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بخش بازرگانی خبرگزاری تسنیم"، همایش تجاری ایران و چین در سازمان توسعه تجارت برگزار شد و در پایان این همایش 7 تفاهمنامه میان بخش های خصوصی و دولتی ایران و چین به امضا رسید.

بنابراین گزارش 5 تفاهم صورت گرفته میان سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی ایران و چین و دو تفاهم دیگر میان شرکتهای بخش خصوصی ایران و چین برای تولید و سرمایه گذاری مشترک در ایران به امضا رسید.

بنابر این گزارش توافقنامه ای بین سازمان توسعه تجارت ایران با شورای تشویق تجارت بین المللی چین و استان ججیانگ به امضا رسید که براساس آن دو کشور ایران و چین تلاش خود را برای ارتقای روابط تجاری و سرمایه گذاری به کار می برند.

براین اساس روابط اقتصادی دو کشور در 5 سال آینده توسعه خواهد داشت و چینی ها برای کمک به بخش های زیرساختی ایران همکاری می کنند که این تفاهمنامه توسط اسدالله عسگراولادی رییس اتاق بازرگانی ایران و چین به امضا رسید.

بنابر این گزارش تفاهمنامه دیگر توسط بخش خصوصی ایران (اتاق مشترک ایران و چین) و شورای توسعه تجارت چین به امضا رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 تفاهمنامه میان ایران و چین برای توسعه روابط اقتصادی به امضا رسید

7 تفاهمنامه میان ایران و چین برای توسعه روابط اقتصادی به امضا رسید