مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 11:112016-05-24بين الملل

هیات ایرانی برای مذاکرات حج، امروز به عربستان می رود


هیات 6 نفره ایرانی به دعوت رسمی وزیر جدید حج عربستان قرار است بعد از ظهر امروز ، سه شنبه برای انجام دور دوم مذاکرات حج 95 راهی عربستان سعودی شوند.

- سعید اوحدی روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه حج و زیارت ، اظهار امیدواری کرد که با توجه به تغییرات به وجود آمده در وزارت حج عربستان در صورت قبول راهکارهای پیشنهادی هیات ایرانی، مشکلات اعزام حج 95 مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد که اعزام هیات ایرانی با دعوت رسمی وزارت حج عربستان انجام می شود .

رییس سازمان حج و زیارت در عین حال گفت: با وجود اینکه صدور ویزا در داخل کشور اقدامی مثبت است اما 11 مورد دیگر اعلام شده به وزارت حج عربستان نیز باید در متن تفاهم نامه قید شود.

اوحدی خاطر نشان کرد:20 راهکار در نشست قبلی از سوی هیات ایرانی به مسئولان حج عربستان مبنی بر حفظ امنیت، کرامت و عزت زائران کشورمان ارایه شد.

وی با بیان اینکه مسئولان حج عربستان، زائران ایرانی را بهترین و منظم ترین زائران جهان اسلام می دانند، اظهار کرد: ارائه خدمات کنسولی به زائران ایرانی که حق مسلم هر زائری است از دیگر مواردی است که باید در تفاهم نامه قید شود.

وی با بیان تغییرات به وجود آمده در وزارت حج عربستان تاکید کرد: امیدوار به تغییر نگرش مسئولان حج عربستان در این امور هستیم زیرا این آخرین فرصت برای حج 95 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات ایرانی برای مذاکرات حج، امروز به عربستان می رود

هیات ایرانی برای مذاکرات حج، امروز به عربستان می رود