مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 11:112016-05-24اقتصادي

آموزش های مهارتی در مناطق محروم روستایی و عشایری استان بوشهر توسعه می یابد


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: توسعه آموزش های مهارتی در مناطق محروم روستایی و عشایری استان بوشهر از اولویت های مراکز آموزش فنی و حرفه ای این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعبدالرسول کازرونی صبح امروز در نشست با مسئولان مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با بیان اینکه آموزش های مهارتی و بازار محور، سهم بزرگی در توسعه اقتصادی دارند اظهار داشت: سهم آموزش های مهارتی و بازار محور در توسعه منابع انسانی و اقتصادی کشور بسیار مهم که توجه جدی به این نوع آموزش ها در مراکز آموزش فنی و حرفه ای شده است.

وی با بیان اینکه توجه به آموزش های مهارتی و بازار محور از رویکردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای است افزود: آموزش های مهارتی و بازار محور در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و برنامه پنجم توسعه کشور در حال انجام است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با بیان اینکه امروز بدنه دولت بسیار حجیم است و قادر به جذب افراد بیکار نیست افزود: باید نگرش افراد جویای کار را به سمت ایجاد مشاغل کارآفرین تغییر داد که یکی از راه های تغییر این نگرش، توجه به آموزش های مهارتی بازار محور و مشاغل خرد و خانگی است.

کازرونی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه پنجم توسعه کشور باید نرخ مشارکت اقتصادی از طریق توسعه تولیدات غیر کارخانه ای و مشاغل خرد و خانگی به 48


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های مهارتی در مناطق محروم روستایی و عشایری استان بوشهر توسعه می یابد

آموزش های مهارتی در مناطق محروم روستایی و عشایری استان بوشهر توسعه می یابد