مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1395 ساعت 15:212016-05-23دانش

30 غرفه در نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد برپا شد


مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همت هفت معاونت این دانشکده و تمام دانشجویان و دانشگاهیان در قالب 30 غرفه به مدت چهار روز در ساختمان قریشی این دانشگاه برپا شد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" علی عمادزاده امروز در افتتاحیه اولین نمایشگاه دستاوردها و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی مشهد در محوطه ساختمان قریشی این دانشگاه، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه که برای اولین بار به صورت کلی و با اجماع تمامی معاونت ها در حال برگزاری است نشان دادن دستاوردها و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مشهد به دانشگاهیان و مردم می باشد.

وی با تاکید براین نکته که تمامی اساتید، روسای معاونت ها و دانشجویان در برگزاری این نمایشگاه به ما کمک کرده اند خاطر نشان کرد: نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همت هفت معاونت این دانشکده و تمام دانشجویان و دانشگاهیان در قالب 30 غرفه به مدت 4 روز در ساختمان قریشی این دانشگاه برپا می شود.

عمادزاده ساعت آغاز به کار نمایشگاه را از ساعت 8 صبح تا 13 بعدازظهر عنوان کرد و افزود: علاقه مندان می توانند بعدازظهر نیز از ساعت 17 الی 20 به بازدید از این نمایشگاه پرداخته و دستاوردهای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 غرفه در نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد برپا شد

30 غرفه در نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد برپا شد