مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1395 ساعت 10:412016-05-23ورزشي

فارس گزارش می دهد فرجام ناپسند گیتی پسند!


باشگاه گیتی پسند سال 94 در سه رشته فوتبال، فوتسال و تکواندو تیم داری می کرد که در پی خاتمه یافتن رقابت های لیگ دسته یک فوتبال، فعلاً ادامه فعالیت این باشگاه در هاله ای از ابهام قرارگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان، فعالیت باشگاه گیتی پسند طی سال های گذشته تحت الشعاع مشکلات به وجود آمده برای شرکت گیتی پسند قرار داشت و هر از چند گاهی بحث انحلال تیم های ورزشی گیتی پسند و تعطیلی این باشگاه مطرح می شد؛ هرچند که همواره این دیدگاه وجود داشته که این شرکت برای امر تبلیغات خود به ویژه منتفی شدن بحث ورشکستگی نیازمند باشگاه ورزشی است.

فصل ورزشی باشگاه گیتی پسند در شرایطی پایان یافت که هیچ کدام از تیم های تحت پوشش این باشگاه نتوانستند در حد انتظار نتیجه بگیرند.

*تیم فوتسال گیتی پسند که در مقطعی از لیگ حتی در کورس قهرمانی قرار گرفت، در نهایت نتوانست به قهرمانی برسد و با رتبه سومی به کارش پایان داد.

*تیم تکواندوی این باشگاه که برای نخستین بار در لیگ شرکت کرده بود، در نیم فصل دوم دچار اختلافات عدیده ای بین کادر فنی و باشگاه بر سر پرداختن نشدن مطالبات شد و در پایان لیگ نیز در جمع تیم های برتر جایی نداشت.

*در این میان بدترین نتیجه به تیم فوتبال گیتی پسند اختصاص دارد که نتوانست تنها سهمیه فوتبال اصفهان در لیگ دسته یک را حفظ کند و در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد فرجام ناپسند گیتی پسند!

فارس گزارش می دهد فرجام ناپسند گیتی پسند!