مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1395 ساعت 11:562016-05-17پزشكي

کارگاه مهارت های فرزندپروری در شهرستان اسلامشهر برگزار شد


واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر دوره آموزشی با موضوع مهارت فرزندپروری در مدارس این شهرستان را برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از غرب استان تهران، پیش از ظهر امروز واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر دوره آموزشی با موضوع مهارت فرزندپروری در مدارس این شهرستان را برگزار کرد.

در این دوره آموزشی که در دو جلسه و با حضور والدین مدرسه عترت شهرستان اسلامشهر برگزار شد، مهرداد محمودی، کارشناس سلامت روان و رفتار شبکه بهداشت و درمان انواع والدین از نگاه توجه به فرزندان بیان کرد.

وی در ادامه ضمن تعریف مهارت فرزندپروری، عواملی که بر کارکرد فرزندپروری اثر می گذارد شامل سوابق رشدی والدین، ویژگی های کودک، عوامل حمایتی، باورهای نادرست در مورد تربیت فرزند و مراحل تغیر رفتار کودکان تشریح مشکل، در هر زمان روی یک مشکل تمرکز کنید، ثابت قدم باشید، رفتار عمومی فرزند خود را بادید مثبت نگاه کنید، بگذارید بچه ها بدانند منتظر چه باید باشند، به طور کامل تشریح کرد.

همچنین محمودی در ادامه مطالب روز گذشته در خصوص چگونگی تشویق کردن کودک (رفتار کودک را تشویق کنید نه شخصیت او را، هر پیشرفتی را تحسین کنید هرچند که کوچک باشد، متناسب با سن و رفتار کودک تحسین کنید، به واکنش کودک نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه مهارت های فرزندپروری در شهرستان اسلامشهر برگزار شد

کارگاه مهارت های فرزندپروری در شهرستان اسلامشهر برگزار شد