مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1395 ساعت 13:252016-05-12اجتماعي

آغاز بکار دومین همایش ملی «روانشناسی مدرسه» در اردبیل


دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه در دانشگاه محقق اردبیلی آغاز بکار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل، محمد نریمانی رییس دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه در مراسم افتتاحیه این همایش هدف از برگزاری این همایش را احیای رشته روانشناسی مدرسه و تقویت جایگاه روانشناس در مدارس برشمرد و گفت: باید جایگاه روانشناسی در آموزش و پرورش مشخص شود و روانشناسان مدرسه بصورت تخصصی در آموزش و پرورش و مدارس حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه سرفصل روانشناسی مدرسه برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری توسط سازمان نظام روانشناسی تدوین شده است، افزود: رشته روانشناسی مدرسه باید تدوین شود و این روانشناسان در مدارس نقش خود را ایفا کنند، تا دیگر نیازی به استفاده از رشته های مجاور در مدارس نباشد.

نریمانی ادامه داد: باید روانشناسان مدرسه در حوزه نظارت، ارزیابی، تشخیص، مشاوره، برنامه ریزی و حتی مسائل پژوهشی نقش آفرینی کنند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: روانشناسان مدرسه باید کارکردهای دانش آموزی داشته باشند و مشکلات دانش آموزان را شناسایی و رفع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیف اله مدبر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه مکتب اهل بیت متناسب با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار دومین همایش ملی «روانشناسی مدرسه» در اردبیل

آغاز بکار دومین همایش ملی «روانشناسی مدرسه» در اردبیل