مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1395 ساعت 11:212016-05-11سياسي

امام جمعه اصفهان: خانه داری جهادی که نیاز به علوم روانشناسی و جامعه شناسی دارد


نباید کار خانه داری زنان را دست کم گرفت زیرا خانه داری جهادی است که نیاز به علوم مختلف از جمله روانشناسی و جامعه شناسی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار معاون بانوان اتاق بازرگانی اصفهان و جمعی از بانوان فعال اقتصادی، با بیان اینکه اسلام مانع کار بانوان در خارج از منزل نشده است، گفت: حضرت خدیجه به عنوان یک الگوی موفق زن کارآفرین و بازرگان در تاریخ اسلام هستند.

وی افزود: بر اساس مستندات تاریخی بسیاری از شخصیت های مکه از جمله ابیطالب پدر حضرت علی (ع) از کارکنان این بانوی بزرگ بودند.

امام جمعه اصفهان برقراری تعادل بین مدیریت خانه و فعالیت بیرون از خانه را عامل موفقیت بانوان در زندگی زناشویی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: نباید کار خانه داری زنان را دست کم گرفت زیرا خانه داری جهادی است که نیاز به علوم مختلف روانشناسی، جامعه شناسی و غیره دارد.

طباطبایی نژاد با انتقاد از سو استفاده از بانوان در برخی از واحدهای صنفی شهر اصفهان گفت: شرایط و زمینه برای فعالیت اقتصادی بانوان در محیط خارج از منزل بایستی فراهم شود.

وی افزایش نرخ طلاق در جامعه را چالش جدی پیش روی جامعه دانست و افزود: این خطر از داعش بالاتر است زیرا جامعه را آسیب پذیر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصفهان: خانه داری جهادی که نیاز به علوم روانشناسی و جامعه شناسی دارد

امام جمعه اصفهان: خانه داری جهادی که نیاز به علوم روانشناسی و جامعه شناسی دارد