مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1395 ساعت 14:412016-05-08سياسي

سه شنبه؛کارت آزمون زبان انگلیسی پیشرفته توزیع می شود/ 23 اردیبهشت؛ زمان برگزاری آزمون


کارت ورود به آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A2016) از روز سه شنبه توزیع و آزمون پنجشنبه، 23 اردیبهشت در تهران برگزار می شود.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ کارت شرکت در صد و هفتمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته از روز سه شنبه 21 اردیبهشت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.

sanjesh.

org قرار می گیرد.

لازم به یاداوری است؛ داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی، اصل شناسنامه یا اصل گذرنامه خود را ارائه کند.

چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت درآزمون هرگونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده کردند می توانند در روز چهارشنبه 22 اردیبهشت از ساعت 8:00 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 تا 18:00 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

همچنین داوطلبان در صورت هرگونه مشکلی می توانند به آدرس باجه رفع نقص کارت: دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران: تهران، خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه شنبه؛کارت آزمون زبان انگلیسی پیشرفته توزیع می شود/ 23 اردیبهشت؛ زمان برگزاری آزمون

سه شنبه؛کارت آزمون زبان انگلیسی پیشرفته توزیع می شود/ 23 اردیبهشت؛ زمان برگزاری آزمون