مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 19:162016-05-06اقتصادي

سرمایه گذاری خارجی 40 میلیارد دلاری بخش معدن و صنایع معدنی


رییس هیات عامل ایمیدرو، برنامه ششم و طرح های توسعه بخش معدن و صنایع معدنی ایران را فرصت بسیار مناسبی برای منافع دو سویه ایران و اروپا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو، که در سومین مجمع ایران و اروپا در شهر زوریخ سوییس در جمع مدیران شرکت های بزرگ معدنی، سرمایه گذاری، مالی، بانکی، بیمه ای اروپا و جهانی سخن می گفت، تصریح کرد: ایران برنامه وسیعی برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی در دست اجرا دارد که برای اجرای آن ها 40 میلیارد دلار سرمایه گذاری می شود.

وی تصریح کرد: این میزان سرمایه برای توسعه بخش های فولاد، آلومینیوم ، مس ، روی و مواد معدنی مرتبط با بخش معدن همچون اکتشاف و امور زیربنایی است که می تواند فرصتی برای سرمایه گذاری های مشترک با اروپا باشد.

کرباسیان افزود: اکتشاف از اولویت های اساسی ایمیدرو است که در نخستین حلقه از زنجیره بخش معدن قرار دارد.

رییس هیات عامل ایمیدرو ادامه داد: در حال حاضر طرحی جامع برای افزایش فعالیت های اکتشافی تا محدوده 250 هزار کیلومترمربع در دست اجرا داریم که اکنون بیش از 50 درصد آن محقق شده است.

وی درباره نتایج طرح اکتشاف اظهار داشت: خوشبختانه در روند اجرای برنامه اکتشاف، به منابع غنی جدیدی در روی ، سنگ آهن ، مس و طلا دست یافته ایم از همین رو خواهان همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری خارجی 40 میلیارد دلاری بخش معدن و صنایع معدنی

سرمایه گذاری خارجی 40 میلیارد دلاری بخش معدن و صنایع معدنی