مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 18:402016-05-06اقتصادي

ضرورت اولویت بخشی به بافت فرسوده برای ارایه وام مسکن


پرداخت تسهیلات مسکن با اولیت بخشی به بافت فرسوده همراه باشد عضو کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به نابه سامانی های بازار مسکن، گفت: در پرداخت هر نوع تسهیلاتی به بخش مسکن باید نوسازی بافت های فرسووده اولویت دولت باشد.

- کد خبر: 586648 تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1395 - 19:40 - 06 May 2016 پرداخت تسهیلات مسکن با اولیت بخشی به بافت فرسوده همراه باشد عضو کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به نابه سامانی های بازار مسکن، گفت: در پرداخت هر نوع تسهیلاتی به بخش مسکن باید نوسازی بافت های فرسووده اولویت دولت باشد.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت وگو با خانه ملت، با تاکید بر ضرورت نوسازی بافت فرسوده در کشور، گفت: ما در کشور سالانه به یک میلیون و 500 هزار واحد مسکونی نیاز داریم و بی توجهی به این میزان در نتیجه کمبود عرضه می تواند تبعاتی چون رشد سلیقه ای نرخ مسکن را در پی داشته باشد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در رنظر گرفتن معافیت های مالی و مشوق های کارآمد می تواند به رونق بازار مسکن از حیث رشد ساخت و سازها کمک کند، افزود: رشد ساخت و ساز و مقابله با محدودیت عرضه می تواند در شرایط کنونی به خانه دار شدن بسیاری از مردم و ثبات نسبی نرخ مسکن کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اولویت بخشی به بافت فرسوده برای ارایه وام مسکن

ضرورت اولویت بخشی به بافت فرسوده برای ارایه وام مسکن