مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 18:112016-05-06سياسي

واکنش پنتاگون به هشدار سردار سلامی درباره بستن تنگه هرمز


سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز پنجشنبه به هشدار جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره بستن تنگه هرمز به روی کشتی های تهدیدکننده ایران واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، پیتر کوک ، سخنگوی پنتاگون روز پنجشنبه به اظهارات سردار حسین سلامی ، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره بستن تنگه هرمز به روی کشتی های تهدیدکننده ایران واکنش نشان داد.

سردار سلامی روز سه شنبه در بخش خبری 21 سیما گفته بود: براساس کنوانسیون 1982 دریاها، مجبوریم اگر از تنگه هرمز عبور ضررداری اتفاق بیفتد، قاطعانه با آن مقابله کنیم.

به آمریکا، شرکا و متحدان منطقه ای اش هشدار می دهیم اگر بخواهند از ادبیات تهدید استفاده کنند و ما را تهدید کنند، از قانون عبور بی ضرر استفاده کرده و اجازه عبور و تردد هیچ کشتی و شناوری که بخواهد ما را تهدید کند، نمی دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری کویت، پیتر کوک ، پنجشنبه در نشست خبری پنتاگون به سوال یک خبرنگار در این باره اینطور پاسخ داد: آمریکا به پرواز، دریانوردی و فعالیت در هر مکانی که قوانین بین المللی اجازه آن را بدهد، ادامه خواهد داد.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در ادامه درباره اظهارات سردار سلامی گفت: ما از اظهارنظرهای این چنینی نگرانی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پنتاگون به هشدار سردار سلامی درباره بستن تنگه هرمز

واکنش پنتاگون به هشدار سردار سلامی درباره بستن تنگه هرمز