مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 18:062016-05-06سياسي

وزیر مهاجرت دانمارک: خروج مهاجران اولویت نخست ماست


معاون امور کنسولی مجلس در سفر به دانمارک با نایب رییس پارلمان و همچنین وزیر مهاجرت این کشور دیدار و در مورد همکاری های مشترک با آنها به تبادل نظر پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، آقای قشقاوی معاون امور کنسولی ، مجلس و ایرانیان خارج از کشور در سفر خود به دانمارک با آقای هنریک دام کریستین ، نایب رییس پارلمان دانمارک دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار آقای قشقاوی با ارائه گزارشی از انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی کشورمان اشاره نمود که 75 درصد از نمایندگان منتخب مردم برای اولین بار وارد مجلس می شوند وی اظهار امیدواری نمود که هیات های پارلمانی دوکشور در آینده نزدیک به منظور رایزنی و تبادل نظر به دوکشور سفر نمایند.

آقای قشقاوی همچنین در این دیدار پیشنهاد شکیل گروه دوستی پارلمانی را ارائه نمود که مورد استقبال طرف دانمارکی قرار گرفت.

آقای کریستین سن نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت توسعه روابط تجاری به عنوان پلی برای گسترش ارتباطات میان دوکشور ابراز امیدواری نمود که در آینده نزدیک رییس کمیته سیاست خارجی پارلمان دانمارک به ایران سفر نماید.

معاون کنسولی مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه همچنین در کپنهاگ با خانم اینگر استوی برگ، وزیر مهاجرت، همگرایی و مسکن دانمارک و مسئولان امور مهاجرت این وزارتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر مهاجرت دانمارک: خروج مهاجران اولویت نخست ماست

وزیر مهاجرت دانمارک: خروج مهاجران اولویت نخست ماست