مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 16:552016-05-06اقتصادي

تسریع در ساخت شناور درشهرک صنعتی دریایی بوشهر


رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهرگفت: در چارچوب طرح های اقتصاد مقاومتی ضمن حل مشکلات واحدهای شناور سازی در استان بوشهر ساخت شناور در شهرک صنعتی دریایی بوشهر تسریع می یابد.

- ، سید حسین حسینی محمدی در بازدید از واحدهای شناور سازی در بوشهر گفت: تاکنون تعداد هفت فقره جواز تاسیس انواع شناورفلزی و فایبر گلاس با مجموع سرمایه گذاری 171 میلیارد و 200 میلیون ریال با اشتغال حدود 160 نفر درمنطقه شهرک صنعتی دریایی بوشهر صادرشده است که پیش بینی می شود امسال این رقم افزایش یابد.

حسینی محمدی افزود: استان بوشهردارای قابلیت های فراوانی در زمینه صادرات کالا به کشورهای مختلف است که این خود می تواند فرصت خوبی برای سرمایه گذاری مختلف به ویژه صنایع کشتی سازی باشد.

وی ضمن بازدید از دو واحد شناورسازی در شهرک صنعتی دریایی بوشهر بیان کرد: واحدهای مذکور دارای اشتغالزایی خوبی بوده و با توان بیشتر ازظرفیت خود مشغول به فعالیت هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهرافزود: تلاش وکوشش خود را در جهت پیگیری و رفع مشکلات واحدها از طریق ظرفیت های قانونی و طرح در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بکار خواهیم بست.

بنابر گزارش شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران ( مانا) وی خاطرنشان کرد: از واحد های شناور سازی فعال با ظرفیت تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در ساخت شناور درشهرک صنعتی دریایی بوشهر

تسریع در ساخت شناور درشهرک صنعتی دریایی بوشهر