مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 15:562016-05-06سياسي

طی مراسمی 10 معلم نمونه و بازنشسته خوسف تقدیر شدند


طی مراسمی به مناسبت بزرگداشت هفته معلم از پنج معلم نمونه استانی و شهرستانی، پنج فرهنگی پیشکسوت و بازنشسته، هفت معلم پژوهنده استانی و شهرستانی آموزش و پرورش خوسف تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از خوسف، بعد از ظهر امروز طی مراسمی با حضور فرماندار خوسف به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری از پنج معلم نمونه استانی و شهرستانی، پنج فرهنگی پیشکسوت و بازنشسته، هفت معلم پژوهنده استانی و شهرستانی آموزش و پرورش خوسف تقدیر شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف در این جلسه با تبریک و خدا قوت به جامعه فرهنگی اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل انتخاب معلم نمونه امسال سه نفر از نفرات برتر به استان معرفی و از طرف استان تقدیر شدند و دو نفر شهرستانی و در طرح معلم پژوهنده نیز تعدادی از همکاران شرکت کردند که هفت نفر برگزیده شهرستانی و استانی شده اند.

محمد دانایی یادی هم از معلمان فقید(مرحوم آسمانه، آویژگان و رخشانی) کرد و افزود: از مهرماه 94 تاکنون پنج نفر از فرهنگیان شهرستان نیز به درجه بازنشستگی نایل شده اند.

گفتنی است: ادای احترام به مقام سه معلم فقید سال تحصیلی جاری، اجرای سرود سپاس معلم توسط دانش آموزان دبیرستان هدف، قرائت مقاله دانش آموزی و تقدیر از رابطان فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) و چند نفر از مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی مراسمی 10 معلم نمونه و بازنشسته خوسف تقدیر شدند

طی مراسمی 10 معلم نمونه و بازنشسته خوسف تقدیر شدند