مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 15:312016-05-06بين الملل

نشست ضد ایرانی با دلارهای سعودی در کویت


حکومت سعودی که ماجراجویی های نظامی ویرانگرش در کشورهای اسلامی منطقه چیزی جز شکست و سرخوردگی برایش نداشته است، تحرکات ضد ایرانی خود را با هدف منحرف کردن افکار عمومی تشدید کرده و در این زمینه نشست ضد ایرانی را در کویت برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم سعودی در ادامه تحرکات خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای جلوگیری از بازگشت امنیت و ثبات به منطقه در راستای سیاست های خطرناک آمریکا و رژیم صهیونیستی، نشست فتنه افکنانه ای را در کویت با حضور 300 نفر از شخصیت های مزدور وابسته به خود در برخی کشورهای عربی برگزار کرد.

هدف از برگزاری این نشست به زعم سعودی ها و مزدورانشان مقابله با ایران اعلام شده است، نشستی که 300 شخصیت سیاسی، حقوقی و رسانه ای از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، تونس، موریتانی و لبنان در آن شرکت کردند.

این خبر که الوطن آن را منتشر کرده است، از عمق کینه توزی وهابیون نسبت به مردم جمهوری اسلامی ایران و خشم آنها از انسجام و اتحاد ملی در جمهوری اسلامی ایران و همچنین ثبات و امنیت پایدار در کشورمان را نشان می دهد.

نگاهی به آنچه در این خبر رسانه سعودی آمده، نشان می دهد که رژیم سعودی همچنان در توهم شعله ور کردن آتش فتنه در ایران به سر می برد که مردم آن نشان داده اند همچنان متحد، منسجم و یکپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست ضد ایرانی با دلارهای سعودی در کویت

نشست ضد ایرانی با دلارهای سعودی در کویت