مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 14:262016-05-06سياسي

امام جمعه دیشموک: ایران بهترین ادامه دهنده جریان بعثت در دنیای کنونی است


با کمال خوشبختی در این دنیا می بینیم که ایران اسلامی ادامه دهنده جریان بعثت است و سفارشات پیامبر(ص) مبنی بر نهادینه شدن اسلام و اصلاح امور در جامعه اکنون ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از دیشموک، حجت الاسلام سید هدایت الله محمودی اصل ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته دیشموک با دعوت مردم به تقوای الهی اظهار کرد: ماه رجب ماه مغفرت و ماهی است که انسان باید بهره لازم را آن ببرد.

وی در ادامه گفت: هر کس در ماه رجب روزه نگرفت سعی کند از این روزهای آخر بهره کامل را ببرد چون روزه گرفتن روز آخر از سختی جان دادن و از ترس عذاب قبر انسان را محفوظ می کند.

محمودی اصل بیان کرد: هر کس دو روز آخر این ماه را روزه بگیرد خدا به او کمک می کند تا به راحتی از پل صراط بگذرد و هر کس سه روز آخر این ماه را روزه بگیرد از ترس قیامت و آتش جهنم ایمن خواهد بود.

امام جمعه شهر دیشموک اشاره ای به 27 رجب عید مسلمانان کرد و گفت: عید مبعث روز مبعوث شدن پیامبر اسلام بود روزی که آخرین پیامبر خدا برای تقدیم قانون بشریت و برای ارائه الگوی سالم توام با آرامش و احترام به حقوق دیگران مبعوث شد.

خطیب جمعه شهر دیشموک گفت: مبعوث شدن پیامبر باعث دعوت مردم به یکتاپرستی شد و تمام خرافات را از زندگی مردم پاک کرد و آن بی رحمی اعراب در جاهلیت را در مدت 23 سال برداشت و نگاه مردم را تغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دیشموک: ایران بهترین ادامه دهنده جریان بعثت در دنیای کنونی است

امام جمعه دیشموک: ایران بهترین ادامه دهنده جریان بعثت در دنیای کنونی است