مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 14:212016-05-06سياسي

امام جمعه پیرانشهر: تحرکات دشمن در منطقه چهره واقعی آن را مشخص می کند


تحرکات دشمن در منطقه چهره واقعی آن را برای ملت ها مشخص می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از پیرانشهر، ماموستا مصطفی محمودی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم اظهار داشت: تحرکات دشمنان اسلام در منطقه بیش از گذشته چهره واقعی ایادی استکبار جهانی را برای آحاد ملت ها نمایان می کند، تا جایی که به پوشالی بودن ادعاهای مختلف مبنی بر دفاع از حقوق بشر و امثال آن صحه گذاشته می شود.

وی در ادامه سخنان خود ضمن ابراز تاسف از کشتار، خون ریزی و جنایت های دردناک در کشورهای اسلامی به واسطه حضور گروهک تروریستی و فرقه های ضاله، گفت: امروز حقیقت در مقابل همه ملت ها و کشورهای دنیا به وضوح آشکار شده است که اسلام ستیزان واقعی کدام کشورها هستند.

این مسئول به وحشی گری گروهک تروریستی داعش در کشورهای اسلامی عراق و سوریه اشاره کرد و ادامه داد: تخریب ابنیه، کشتن زنان، مردان، بچه های بی گناه و نابودی زیرساخت های اقتصادی این کشورها را شاهد هستیم، ولی با یاری خداوند متعال و اتحاد ملت مسلمان به طور قطع جبهه کفر و نفاق شکست سنگینی را متحمل می شود.

امام جمعه پیرانشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن روز بیماری های خاص و صعب العلاج قرار گرفته ایم بر ضرورت تلاش برای پیشگیری از بروز ناراحتی های جسمی و روحی توسط اقشار مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پیرانشهر: تحرکات دشمن در منطقه چهره واقعی آن را مشخص می کند

امام جمعه پیرانشهر: تحرکات دشمن در منطقه چهره واقعی آن را مشخص می کند