مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 11:502016-05-06ورزشي

برگزاری جشنواره هایی با یاد شهدا، دانشگاه را عطرآگین می کند


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و برگزاری جشنواره هایی با یاد شهدا، دانشگاه را عطرآگین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی ، محمد حسین صومی در آیین آغاز به کار جشنواره ورزشی شهدای دانشجو در دانشگاه های استان با اعلام این مطلب بر ضرورت برگزاری جشنواره های علمی، ورزشی و فرهنگی به نام و یاد شهدا در دانشگاه ها تاکید کرد.

وی اضافه کرد: همراهی دانشگاه های استان و حوزه بسیج دانشجویی یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش آموزش عالی می باشد و امیدواریم این همکاری ها تداوم یابد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم که با استفاده از برنامه های ورزشی و فرهنگی، فرهنگ ایثار و شهادت را در میان دانشگاهیان تبیین کنیم.

صومی افزود: دانشجویان باید بدانند که امنیت و آرامشی که اکنون داریم مرهون خون شهداست و باید فرهنگ شهدا و سبک زندگی آن ها در دانشگاه ها گسترش یافته و در پناه این ارزش ها جوانانی تربیت شوند که اسلام و انقلاب به آن ها ببالد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ورزش و تندرستی را یکی از رکن ها خودمراقبتی دانست و گفت: خودمراقبتی مجموعه اقدامات هدفدار در جهت صیانت از سلامت روحی و جسمی است که توسط خود فرد اعمال می شود که در بین این اقدامات انجام حرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره هایی با یاد شهدا، دانشگاه را عطرآگین می کند

برگزاری جشنواره هایی با یاد شهدا، دانشگاه را عطرآگین می کند