مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 11:202016-05-06فرهنگي

افتتاح نمایشگاه سروستان در موزه ملک


نمایشگاه سروستان؛ نقش سرو در آثار تاریخی ایران» همزمان با برگزاری آیین گرامی داشت بعثت پیامبر اکرم (ص) براساس وقف نامه حاج حسین ملک، در نگارخانه کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش یافت.

- نمایشگاه سروستان؛ نقش سرو در آثار تاریخی ایران همزمان با برگزاری آیین گرامی داشت بعثت پیامبر اکرم (ص) براساس وقف نامه حاج حسین ملک، در نگارخانه کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موقوفه آستان قدس رضوی، نمایشگاه سروستان، فرصتی برای آشنایی بیش تر علاقه مندان با گنجینه نخستین موزه وقفی - خصوصی ایران به شمار می آید.

برخی آثار موجود در گنجینه کتابخانه و موزه ملی ملک که در آن ها نقش سرو به چشم می خورد، در این نمایشگاه با چیدمانی هنرمندانه در آستانه دید دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی - اسلامی جای گرفته است.

این نمایشگاه تا پایان خرداد 1395 در نگارخانه کتابخانه و موزه ملی ملک برپاست.

همچنین آیین گرامی داشت خجسته سال روز بعثت پیامبر اسلام (ص) با حضور هنرمندان و گروهی از دوستداران فرهنگ و هنر در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.

فاطمه آل عباس - گوینده رادیو - مجری این جشن بود.

غلامعلی حداد عادل - رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی - نیز در این مراسم با اظهار خرسندی نسبت به حضور در این مراسم، گفت: صحبت از حاج حسین آقا ملک و خوبی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه سروستان در موزه ملک

افتتاح نمایشگاه سروستان در موزه ملک