مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 10:562016-05-06اجتماعي

نسبت به متشنج کردن فضای امن مدارس بی تفاوت نباشیم/لزوم برخورد جدی با خاطیان


هتک حرمت از محیط مدرسه و متشنج کردن فضای امن آن، حادثه ای نیست که به آسانی از کنارش گذشت در همین رابطه مسئولان آموزش وپرورش باید با بررسی های لازم و ورود دستگاه قضا برخورد جدی با خاطیان داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی در رابطه با هتک حرمت از محیط مدرسه اظهار داشت: این موضوع در جلسات اخیر با حضور مسئولان آموزش و پرورش بررسی شد و وزیر دستور داد برای حفظ حرمت مدرسه و شان معلمان، بررسی های لازم صورت گیرد همچنین با همکاری دستگاه قضایی هتک حرمت کنندگان به محیط مدارس تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند.

محسن تقی آبادی کارشناس آموزش و پرورش نیز در این رابطه معتقد است: عملکرد مسئولان آموزش وپرورش برای برخورد با هتک حرمت کنندگان به محیط مدرسه بسیار مهم است، اگر می خواهیم حرمت و کرامت معلمان حفظ شود نباید نسبت به اتفاقات بی تفاوت باشیم.

وی افزود: زمانی که در فصل بازگشایی مدارس اعلام می کنیم مدیران حق دریافت وجه از خانواده ها را ندارند و از طرفی ریالی سرانه به آنها نمی دهیم و دست مدرسه را خالی می گذاریم، مدیر مجبور می شود تا از خانواده ها پول دریافت کند در چنین شرایطی خانواده ها تصور می کنند که مدرسه تخلف می کند.

این کارشناس آموزش و پرورش تأکید کرد: قوه قضاییه و آموزش وپرورش باید تدابیر لازم را برای برخورد با هتک حرمت کنندگان از محی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به متشنج کردن فضای امن مدارس بی تفاوت نباشیم/لزوم برخورد جدی با خاطیان

نسبت به متشنج کردن فضای امن مدارس بی تفاوت نباشیم/لزوم برخورد جدی با خاطیان