مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 10:302016-05-06سياسي

چند دستگی و پاشیدن بذرنفاق، آفت توسعه در جامعه است


منتخب مردم شهرستان های بندرلنگه، بستک و پارسیان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که وحدت و همدلی رمز توسعه و پیشرفت جامعه است، - اظهار کرد: اگر قانون فصل الخطاب باشد و مصلحت های جمعی بر فردی ارحج باشد قطعا سیمای توسعه در منطقه متحول خواهد شد.

خالد زمزم نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، افزود: انتخابات به پایان رسیده است و همه ما باید با هر فکر و سلیقه و صف آرایی انتخاباتی، بر محور قانون و رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کنیم و امتی واحد برای رشد و اعتلای منطقه باشیم.

وی اظهار کرد: رقابت های انتخاباتی در کشور عزیزمان ایران اسلامی، نمایش بالندگی و پویایی نظام برپایه تضارب آرا و حاکمیت مردم در پرتو آموزه های دینی است و با مفهوم غربی آن تفاوت مبنایی دارد.

زمزم نژاد با اشاره به این که آفت توسعه چند دستگی، اختلاف افکنی و پاشیدن بذرنفاق در جامعه است، خاطرنشان کرد: برای شکل گیری فرایند انتخابات و تحقق رای و خواست و اراده مردم، کسانی نه در یک هفته بلکه بیش از یکسال تلاش و زحمات طاقت فرسایی را متحمل می شوند تا اراده مردم درانتخاب نماینده اصلح خود متجلی شود، بنابراین باید بدانیم این سرمایه متعلق به همه مردم است و در خروجی کار نیز پیروز عرصه مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند دستگی و پاشیدن بذرنفاق، آفت توسعه در جامعه است

چند دستگی و پاشیدن بذرنفاق، آفت توسعه در جامعه است