مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 07:552016-05-06ورزشي

رامبدجوان و برگزاری اردوی "والدین و فرزندان"


از دستگاه هایی که در زمینه برنامه ریزی در حوزه اوقات فراغت فعالیت می کنند می خواهیم که از ظرفیت های انجمن اوقات فراغت به عنوان یکی از بازوهای فکری و و اجرایی خود استفاده کنند.

- رییس انجمن اوقات فراغت در گفت و گو با خبرنگار سرویس جوانان خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) افزود: این انجمن با وزارت ورزش و جوانان و نهادهای دیگر فعال در حوزه اوقات فراغت تعامل کرده و یا در حال ارایه مشاوره هستیم و یا ایده هایمان را مطرح و در جهت بهره گیری از امکاناتشان تلاش می کنیم، با این حال امیدواریم این همکاری ها جدی تر شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ورزش و جوانان به اندازه کافی از سمن ها حمایت می کند، گفت: با نهادهای مختلف فعال در زمینه برگزاری اوقات فراغت مانند شهرداری تهران و وزارت ورزش و جوانان بارها جلسه گذاشته و با آن ها مذاکره کرده ایم.

ایده پردازی شده است و در اتاق فکر یکدیگر حاضر شده ایم.

با مدیران آن ها نیز صحبت کرده ایم؛ اما هنوز اتفاق جدی نیفتاده است.

رییس انجمن اوقات فراغت به ذکر مثالی پرداخت و اظهارکرد: قصد داریم اردوهایی را برگزار کنیم مثل اردوهای پدرها و دخترها ،مادرها و پسرها و برنامه هایی را برای آن ها مانند چادر زدن و آشپزی با هم را داشته باشیم تا فرزندان بیاموزند که می توان در کنار اعضای خانواده هم خوش گذراند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رامبدجوان و برگزاری اردوی "والدین و فرزندان"

رامبدجوان و برگزاری اردوی "والدین و فرزندان"