مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 03:512016-05-06سياسي

رسانه ها برای برندسازی خود نباید از هر گفتاری استفاده کنند


معاون تعلیم و تربیت آموزش سازمان بسیج رسانه با تاکید بر اینکه رسانه ها برای برندسازی خود نباید از هر گفتاری استفاده کنند گفت: امروزه برخی از رسانه ها در مجموعه خود از تیترهایی استفاده می کنند که خلاف شئون نظام مقدس اسلامی است.

- حجت الاسلام ذکریا نیکویی با حضور در دفتر ، با اشاره به اینکه رسالت رسانه ها همانند رسالتی است که خداوند بر دوش پیامبران گذاشته است اظهار داشت: صدق در گفتار از رسالت پیامبری است.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها در دنیای امروزی باید از حواشی و پراکنده گویی دوری کنند و یک اصل را محور خود قرار دهند افزود: واقعیت گویی بسیار خوب است اما هر واقعیتی نباید در جامعه بازگو شود.

حجت الاسلام نیکویی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه گفتن برخی از واقعیات پشت پرده از افرادی که سخنانشان در جامعه نفوذ دارد عین خیانت است تصریح کرد: باید مصلحت اندیشی را اصل و محوریت کار خود قرار دهیم.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه کشور خاطرنشان کرد: برخی از رسانه ها با بزرگنمایی و بیان برخی از واقعیت های پشت پرده تلاش در بدبین کردن و کم کردن اعتماد به نفس مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند که این امر خود یک خیانت محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها برای برندسازی خود نباید از هر گفتاری استفاده کنند

رسانه ها برای برندسازی خود نباید از هر گفتاری استفاده کنند