مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 03:112016-05-05اقتصادي

جایگاه های سوخت CNG در استان لرستان استاندارد می شوند


مدیرکل استاندارد استان لرستان گفت: جایگاه های سوخت CNG تا پایان سال 95 فرصت دارند نسبت به استانداردسازی جایگاه ها اقدام کنند در غیر این صورت با آن ها برخوردهای قانونی لازم انجام می گیرد.

- مرضیه قنبریان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد در رابطه با وضعیت جایگاهای سوخت در استان لرستان اظهار داشت: جایگاه های سوخت CNG چند سال است که تحت پوشش استاندارد قرار گرفته اند چرا که پیش از این هیچ گونه نظارتی بر روی این جایگاه ها از سوی اداره استاندارد انجام نمی شد.

وی افزود: در مجموع 51 جایگاه سوخت CNG در استان لرستان وجود دارد که از سوی اداره استاندارد بر آن ها نظارت می شود که با پیگیری های انجام گرفته تاکنون 36 جایگاه روند استانداردسازی را شروع کرده اند ولی با این وجود فقط شش جایگاه توانسته اند استاندارد لازم را به دست آورند.

مدیرکل استاندارد استان لرستان عنوان کرد: تمام جایگاه داران تا پایان سال 95 فرصت دارند نسبت به استانداردسازی جایگاه ها اقدام کنند در غیر این صورت با آن ها برخوردهای قانونی لازم انجام می گیرد.

وی بیان کرد: در مجموع حدود 16 مورد بحرانی در جایگاه های سوخت CNG وجود دارد که اگر جایگاه داران آن ها را برطرف کنند شرکت نفت 10 درصد از کارمزدی که توسط جایگاه داران باید به شرکت نفت پرداخت شود را کم می کند و این خود می تواند عامل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه های سوخت CNG در استان لرستان استاندارد می شوند

جایگاه های سوخت CNG در استان لرستان استاندارد می شوند