مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 23:312016-05-05فرهنگي

تخریب بنای تاریخی تدین در نجف آباد پیگیری قضایی می شود


کسی که اقدام به تخریب بنای تاریخی "تدین" نجف آباد کند باید در محاکم قانونی مجازات شود، البته دادگستری در این مورد منع تعقیب داده بود ولی بار دیگر به این بنا معترض شدند که این موضوع در حال پیگیری است.

- مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان گفت: کسی که اقدام به تخریب بنای تاریخی "تدین" نجف آباد کند باید در محاکم قانونی مجازات شود، البته دادگستری در این مورد منع تعقیب داده بود ولی بار دیگر به این بنا معترض شدند که این موضوع در حال پیگیری است.

فریدون اللهیاری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به وضعیت اسفناک خانه تاریخی "تدین" اظهار داشت: خانه تاریخی "تدین" نجف آباد تخریب نشده است بلکه به آن تعرض شده که این موضوع و همچنین پرونده ثبت ملی آن به صورت اضطراری در حال پیگیری است.

وی با اشاره به قدمت این خانه تاریخی افزود: این خانه تاریخی مربوط به دوران قاجاریه است که تاکنون ثبت ملی نشده اما بنای آن واجد ارزش تاریخی است که باید در این زمینه پیگیری های لازم را انجام دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: پرونده ثبت ملی این خانه تاریخی به صورت اضطراری در حال پیگیری است و همکاران ما پیگیر هستند تا مانع از تعرض به این بنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب بنای تاریخی تدین در نجف آباد پیگیری قضایی می شود

تخریب بنای تاریخی تدین در نجف آباد پیگیری قضایی می شود