مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 23:252016-05-05سياسي

انتخابات انگلیس در سایه بحران هویت احزاب سیاسی+گزارش تصویری


فاکس، تحلیل گر مسائل سیاسی گفت انتخابات انگلیس در سایه بحران هویتی برگزار می شود که مردم و احزاب سیاسی را در بر گرفته است.

- رابرت فاکس نویسنده روزنامه ایوینینگ استاندارد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" در لندن گفت انتخابات امروز در بریتانیا از این منظر قابل توجه است که نشانگر کوچکی از تغییرات گسترده در سیاست کشور است.

وی افزود دو حزب اصلی بریتانیا، احزاب کارگر و محافظه کار که دهه هاست قدرت را در این کشور دست به دست کرده اند، در حال پوست اندازی اند، اگرچه مردم در حوزه های انتخاباتی، می توانند گزینش کنند و حزب مورد علاقه یا مورد نفرت خود را برگزینند.

رابرت فاکس تاکید کرد بحران هویتی که دامن احزاب سیاسی بریتانیا را گرفته، سراسر بریتانیا را متاثر ساخته است.

به گفته رابرت فاکس، صرف نظر از شرایط جاری جامعه و مقررات موجود در بریتانیا، بحران در احزاب سیاسی و بحران هویت در میان مردم کشور موجب شده است سیاست ها وشعارهای سنتی رهبران احزاب سیاسی، ناکارا شود و به همین علت مردم می خواهند به نامزدهای جدید، سیاست های جدید و احتمالا نظامی جدید رای دهند.

این خبرنگار انگلیسی گفت انتخابات امروز در حالی برگزار می شود که بریتانیا هنوز به پرسش های بنیادین همچون این که کشور به کدام سمت در حال حرکت است، روابط بریتانیا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات انگلیس در سایه بحران هویت احزاب سیاسی+گزارش تصویری

انتخابات انگلیس در سایه بحران هویت احزاب سیاسی+گزارش تصویری