مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 23:212016-05-05سياسي

مدیر حوزه های علمیه کشور: مسائل سیاسی و اقتصادی ما باید جلوه فرهنگی داشته باشد


مدیر حوزه های علمیه کشور با تأکید بر اینکه مسائل سیاسی و اقتصادی ما باید جلوه فرهنگی داشته باشد، گفت: امروز اگر مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ما جلوه فرهنگی نداشته باشد، - رسالت اصلی دین را انجام نداده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در جشن مبعث پیامبر اکرم (ص) که پنجشنبه شب در امامزاده زبیده خاتون (س) شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: قرآن کریم می فرماید خداوند متعال بر مؤمنان منت گذاشته که حادثه بزرگی به نام بعثت را برای آنان خلق کرده است .

وی افزود: منت در تعبیرات ما شاید تعبیر مناسبی نباشد اما در فرهنگ قرآن کریم و ادبیات عرب هر جا این واژه به کار رفته بیانگر آن بوده که گویا نعمت بزرگی به جامعه ای ارزانی داشته شده است.

مدیر حوزه های علمیه کشور اضافه کرد: در قرآن کریم در سه مورد و در رابطه با سه مسأله مهم و کلیدی از واژه منت استفاده شده است که مواردی از قبیل اصل اسلام، بعثت پیامبر اکرم (ص) و وجود مقدس صاحب الزمان (عج) را شامل می شود.

حسینی بوشهری ادامه داد: در رابطه با دین مبین اسلام قرآن کریم می فرماید خداوند متعال نعمت بزرگی به نام اسلام را به شما ارزانی داشته است .

این مسؤول عنوان کرد: بعثت نیز نعمت بزرگ الهی است که به جامعه مؤمنان پایبند و معتقد که قدر آن را می دانند، ارزانی داشته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر حوزه های علمیه کشور: مسائل سیاسی و اقتصادی ما باید جلوه فرهنگی داشته باشد

مدیر حوزه های علمیه کشور: مسائل سیاسی و اقتصادی ما باید جلوه فرهنگی داشته باشد