مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 23:062016-05-05حوادث

مرگ طبیعت بر اثر آلودگی رهاسازی فاضلاب شهری خلخال به رودخانه آل وارچای+ تصاویر


صدای اهالی به گوش مسؤولان نمی رسد تیشه ای بی صدا، همچنان ضربه بر جان طبیعت می کوبد و رودخانه آل وارچای خلخال بر اثر آلودگی فاضلاب در حال جان سپردن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، رودخانه ای که بیمار است و می نالد اما گلایه اش به گوش مسؤولان نمی رسد، تماس تلفنی اهالی روستاهای اناویز و علی آباد ما را از حادثه غم انگیزی در کمربند سبز جاده خلخال به اردبیل آگاه ساخت و ما را به محل تخلیه فاضلاب برد، جایی که دور از چشم همگان لوله فاضلاب در داخل رودخانه تعبیه شده و آب فاضلاب شهری به رودخانه رهاسازی می شود.

زمزمه مرگ رودخانه آل وارچای به دور از چشم مسئولان آب و فاضلاب استان و محیط زیست اتفاق می افتد و گاهی نیز نهرهای مشاع عمومی که برای آبیاری مزارع کنار دست رودخانه بوده پر از فاضلاب می شود.

رودخانه آل وارچای که سرمنشأ آن از هروچایی و آب های رودخانه خلخال است از بالادست خلخال از طریق چندین رودخانه جمع آوری و سپس با گذر از شهر خلخال در کنار دست جاده خلخال به اردبیل در اراضی روستای علی آباد تا روستای اناویز و کوثر جاری است و در نهایت به سد کوثر می ریزد.

این رودخانه با چنین اقدام بی مسئولانه آب و فاضلاب شهری خلخال با ناله ای اسف بار بیماری خود را فریاد میزند و این بی توجهی موجب ناراحتی اهالی روستای علی آباد و روستاهای همجوار این رودخانه خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ طبیعت بر اثر آلودگی رهاسازی فاضلاب شهری خلخال به رودخانه آل وارچای+ تصاویر

مرگ طبیعت بر اثر آلودگی رهاسازی فاضلاب شهری خلخال به رودخانه آل وارچای+ تصاویر